Що з заброньованими турами під час воєнного стану?!

voiennyi stan

Шановні туристи,  турагенція Bellissimo Tour територіально знаходиться в м. Ірпінь. Ми пережили дійсно страшний період починаючи з першого дня війни 24 лютого 2022 року. На жаль, не обійшлося без втрат серед рідних наших працівників.
З нетерпінням чекаємо на Перемогу України над рашистами та відновлення діяльності. Ми знаємо, що у Вас є багато питань, на які постараємося дати відповіді в даній публікації. Нагадаємо, що турагент  — це посередник між туристом та туроператором.

1. Якщо у Вас заброньований тур у туроператора  ДЖОЙН АП:

Війна застала мирних українців у різних місцях й обставинах. Хтось перебував у відпустці, хтось планував подорож. Сьогодні наше життя змінилось: український народ захищає свою свободу та незалежність. Але ми всі чекаємо на Перемогу й відбудову країни. Туроператор Join UP! відповідає на актуальні питання, щодо функціонування туріндустрії в умовах війни й запевняє: всі гроші туристів зберігаються й стануть доступними, як тільки закінчиться воєнний стан.

«Що буде з грошима, сплаченими за тур, який не відбувся через воєнні дії?
Ці кошти можна буде використати пізніше. Наразі вони заморожені, але після припинення дії воєнного стану в країні та відновлення операційної діяльності туроператора ними можна буде скористатися для замовлення нових турів.

У мене був запланований тур найближчим часом. Як тепер бути та що буде з грошима?
Через воєнний стан туристична індустрія зупинилась. Проте сплачені кошти будуть збережені. Клієнти зможуть скористатися ними для замовлення нових турів після припинення дії воєнного стану в країні та відновлення операційної діяльності туроператора.

Ми планували подорож заздалегідь. Чи ще є шанс, що тур відбудеться літом/восени?
Наразі діяльність туроператора призупинена, а всі кошти, які були сплачені за тури, заморожені. Утім, ми всі сподіваємось, що Україна вже скоро переможе. Тоді, після припинення дії воєнного стану в країні, ми зможемо відновити операційну діяльність, а коштами можна буде скористатися для замовлення нових турів.

Якщо до запланованого дня вильоту більше 30 днів, чи можна зробити ануляцію без штрафу та повернути гроші?
Ануляцію зробити можна, але гроші стануть доступними після припинення дії воєнного стану в країні та відновлення операційної діяльності туроператора. Використати їх можна буде для оплати іншої броні.

Чи гарантує туроператор, що тур заморожений і турист зможе його використати, коли ситуація стабілізується, якщо агент не запитує і не виходить на зв’язок?
Потрібно розуміти, що заморожуються не тури, а гроші. Відповідно, туристи зможуть скористатися ними для замовлення нового туру.

Під час бронювання туру на умовах раннього бронювання, ми сплатили 30% вартості, але тур не відбудеться. Чи можна повернути передоплату та анулювати тур?
Ні, ці гроші будуть збережені. Туристи зможуть скористатись ними для придбання нових турів після закінчення воєнного стану та відновлення діяльності туроператора.

Якщо під час бронювання туру сплатили 30%, чи буде штраф за несплату залишку суми?
Штраф нарахований не буде, а кошти будуть збережені. Туристи зможуть скористатись ними для придбання нових турів після закінчення воєнного стану та відновлення діяльності туроператора.

Чи будуть організовані автобусні рейси до Європи з України?
Ні, організація таких рейсів під час воєнного стану неможлива.

Чи можна звертатися до страхової через невиїзд через війну?
Війна є форс-мажором, а тому не вважається страховим випадком.

Турагент не виходить на зв’язок. Куди звертатися туристу, якщо він став віч-на-віч із проблемою?
Якщо турагент не відповідає, то можна звертатись напряму до Join UP!. Для цього слід написати особисте повідомлення на офіційних сторінках у соцмережах: Facebook  або Instagram з вказанням номеру заявки.

Чи відшкодує Join UP! кошти, які витрачають туристи, змушені залишатись за кордоном?
Воєнний стан — це форс-мажор, але ми намагаємось опрацьовували з партнерами варіанти безкоштовного проживання, а також спеціальних цін там, де це можливо. Проте туристам потрібно збирати всі документи, що підтверджують додаткові витрати й оформляти рекламації через своїх турагентів.
Join UP! залишається разом із туристами попри всі обставини. Ми завжди виконували взяті на себе зобов’язання відповідно до українського законодавства. Більшість туристів, які на момент початку війни були на курортах у різних частинах світу, були евакуйовані до Європи.

Чи діє медичне страхування для туристів, які застрягли в інших країнах після закінчення туру?
Медична туристична страховка обмежена тим терміном дії, який туристи оформили напередодні подорожі. Проте є можливість її продовжити. Агент/турист може продовжити медичну страховку або через турагенцію, або безпосередньо через страхову компанію.
Контакти страхових у месенджері Viber:

  • СК VUSO +380 (67) 575 07 33;
  • СК Рідна +38(063)873 43 82.

Крім того, у багатьох країнах держава надає лікування українцям на безплатній основі. Для того щоб дізнатись детально слід звертатися за місцем перебування до консульства України.

Агент стверджує, що мій тур анулюють через війну. Що це означає і чому я маю оплачувати щось, якщо ви не надаєте послуги?
Оплачувати на період воєнного стану нічого не потрібно. Всі гроші, що вже були сплачені, заморожені, але будуть доступні після закінчення війни в Україні.»

2. Якщо у Вас заброньований тур через туроператора АНЕКС ТУР:

«У зв’язку з останніми подіями відомо, що повітряний простір України закрито. На даний момент для бронювання доступні тури тільки по наземному обслуговуванню (бронювання готелів, трансфер, страхування). Тури з вильотом з інших країн не передбачені. Усі тури, які не змогли вилетіти, будуть переведені на депозит до отримання нової інформації. Грошові кошти по оплачених турах переведені в статус «доступні кошти для нових бронювань». Перезалік з депонованих заявок можливе на даний момент на нові заявки по наземному обслуговуванні, при умові обов»язково, що в нових заявках, будуть тіж самі туристи. На разі всі тури з датами вильотів з 24.02.2022 по 30.04.2022 автоматично переведені в цей статус «доступні кошти для нових бронювань».
Процедури повернення коштів на разі недоступні/не здійснюються. Якщо ви знаходитися за межами України, у разі виникнення будь-яких питань, будь-ласка звертайтеся до готельного гіда, або на гарячу лінію приймаючої компанії, або у консульський відділ України.

3. Якщо у Вас заброньований тур у туроператора КОРАЛ ТРЕВЕЛ: 

«Шановні колеги! З 24.02.2022 року  на всій території України проходять військові дії, тривалість яких спрогнозувати не можливо! Як відомо, війна є форс-мажорною обставиною і на час її тривалості виконання договорів на туристичне обслуговування призупиняється! Питання ануляції замовлень буде розглянуто після закінчення військових дій! При цьому, якщо Ви бажаєте перебронювати заявки, які попадають на період дії воєнного стану на наземне обслуговування (готель, трансфер, страхування, без авіаперельоту) прохання надіслати запит.

Нагадуємо про основне:

1. На період воєнного стану, що діє в нашій країні з 24.02 по 23.04 – сплачені кошти не повертаються! Як відомо, війна є форс-мажорною обставиною.
2. Всі сплачені кошти по турам з датою заїзду на період дії воєнного стану (з 24.02 по 23.04), туристи можуть використати на нові бронювання після закінчення воєнного стану!
3. Якщо туристи хочуть з повного пакету скористатися лише наземним обслуговуванням – повідомте про це.
4. Ми приймаємо нові заявки: по 23.04 лише на ONLY HOTEL (наземне обслуговування).
5. Також, ми не можемо надати відповідь буде продовжений воєнний стан чи ні, коли і з якого аеропорту полетить перший рейс.

Віримо в наші ЗСУ, віримо в те, що Перемога буде скоро, все інше вирішимо! Слава Україні!!!»

4. Якщо у Вас заброньований тур у туроператора ТУІ:

«Шановні колеги, просимо вас звернути увагу, що сайти tui.ua, agent.tui.ua, b2b.tui.ua будуть тимчасово недоступні з технічних причин.

Компанія та її співробітники працюють у частковому обсязі через обставини небезпеки життя.
По всім заявкам з заїздами 24.02.2022 по 30.04.2022 кошти будуть задепоновані.  Якщо у ваших туристів є можливість скористатися заброньованим туром (тільки наземне обслуговування) з іншої країни, прохання повідомити.

Після перемоги України та стабілізації ситуації у країні, будуть виконані всі взяті на себе зобов’язання перед партнерами та клієнтами компанії.

Дякуємо за розуміння та бажаємо миру.
Все буде Україна!🇺🇦❤️»

5. Якщо у Вас заброньований тур у туроператора ТЕЗ ТУР:

«У зв’язку з неможливістю виконати ТОВ «Тез Тур» взяті на себе зобов’язання щодо надання туристичного продукту туристам за форс-мажорних обставин, пропонуємо заморозити грошові кошти, які надійшли від туристів в оплату вартості турпродуктів з можливістю їх подальшого використання після нормалізації ситуації в Україні. На зараз всі тури ми анульовуємо, грошові кошти заморожуємо. Вже ми анулювали майже всі тури із датами заїзду, які припадають на період воєнного стану в Україні. Бо в період воєнного стану в Україні — не будуть виконуватись ніякі рейси. Якщо воєнний стан буде прродовжено, то і на продовжений період ми будемо анульовувати тури і заморожувати грошові кошти. На зараз, ми закрили продажі всіх турпродуктів поки не стабілізується ситуація в Україні. Нема можливості забронювати наземне обслуговування та пакетні тури з вильотом із інших країн. Ми закрили продажі до стабілізації ситуації в Україні. Поки не буде такої можливості, бо не зможемо оплатити за кордон гроші за готель та іноземним партнерам (є постанова НБУ).»

6. Якщо у Вас заброньований тур у туроператора КОМПАС:

«Шановні колеги, всі броні, що не вилетіли з вильотом з України з 24.02.22 відправлені на ануляцію у зв’язку зі зняттям усіх рейсів. Можна запросити прорахунок на рейс з іншої країни, прописуєте з якого міста хочуть вилітати туристи.  Дзеркально на наступний рік – немає можливості перенести. Інформація щодо повернення та перенесення коштів з анульованих заявок буде надана після стабілізації ситуації в країні на підставі даних про ФПЗ, отриманих від партнерів та авіакомпаній. На даний момент робимо все можливе, щоб мінімізувати ФПЗ за скасованими заявками.

7. Якщо у Вас заброньований тур у туроператора Xclusive Travel:

Оплачені кошти за тури, які припадають  на воєнний стан задепоновані. Їх можна використати на нові бронювання після закінчення військових дій. На сьогодні офіс закритий.

Якщо у Вас залишилися питання : 0685743711, 0635743711